Το 2020 θα έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση της Κρήτης, μέσω Πελοποννήσου, ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης. Μέσα στο Φεβρουάριο αναμένονται τα τεύχη δημοπράτησης για τη μικρή διασύνδεση της Κρήτης (Χανιά – Πελοπόννησος), η οποία προβλέπεται να λειτουργήσει στο πρώτο εξάμηνο του 2020, με τροποποίηση της όδευσης στην Πελοπόννησο, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι τοπικές αντιδράσεις. Παράλληλα η μεγάλη διασύνδεση μέσω Αττικής εξετάζεται σε συνδυασμό με το υποβρύχιο καλώδιο Ισραήλ – Κύπρος – Κρήτη – Αττική.
Για την μεγάλη διασύνδεση (Αττική – Ηράκλειο) έχει υπογραφεί καταρχήν συμφωνία με τον φορέα του έργου διασύνδεσης Ισραήλ-Κύπρου-Ελλάδας (Euroasia Interconnector) προκειμένου να εξεταστούν οι δυνατότητες συνεργασίας των δύο πλευρών. Αν υπάρξει συμφωνία, το έργο θα κατασκευαστεί από κοινή εταιρεία, στην οποία ο ΑΔΜΗΕ θα έχει το 51%, ενώ θα αναλάβει και τη διαχείριση του καλωδίου. Η αποκλιμάκωση του κόστους στα τιμολόγια θα είναι σταδιακή και θα αρχίσει να γίνεται ορατή από τον επόμενο μήνα, καθώς ολοκληρώνεται η α’ φάση της διασύνδεσης των Κυκλάδων (Σύρος, Πάρος, Μύκονος με Λαύριο). Πρόσφατα ηλεκτρίστηκε το καλώδιο διασύνδεσης Λαυρίου – Σύρου και έως τις 20 Φεβρουαρίου, οι κάτοικοι του νησιού θα ηλεκτροδοτούνται από το διασυνδεδεμένο σύστημα, στέλνοντας σε ψυχρή εφεδρεία τις ντιζελοκίνητες μονάδες της ΔΕΗ. Από τον Μάρτιο, τα φορτία θα φτάσουν και στην Μύκονο.
Ανέφερε τέλος, ότι το 2017, η καθαρή κερδοφορία διαμορφώνεται κοντά στα 55 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το μισθολογικό κόστος το 2019 θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με φέτος, λόγω της εφαρμογής προγράμματος εθελουσίας εξόδου σε συνδυασμό με τις προσλήψεις νέων εργαζομένων (76 εφέτος και 33 το 2019, μέσω ΑΣΕΠ) αλλά και των επενδύσεων στον εκσυγχρονισμό της υποδομής του διαχειριστή, που γίνονται σε συμφωνία και συχνά με πρωτοβουλία του στρατηγικού εταίρου, που είναι η κινεζική State Grid.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ