Το «Ην-Ων» είναι το πρώτο κρητικό δίγλωσσο περιοδικό (ελληνικό και αγγλικό ενώ κυκλοφορεί από το 2008) που ασχολείται με το ευρύ φάσμα των κρητικών επιχειρήσεων αλλά και όσων ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην Κρήτη.
Είναι τριμηνιαίο και δεν είναι μια έκδοση διαχείρισης αλλά αντιπροσωπεύει απόψεις σχετικά με τα μείζονα ζητήματα των εταιριών, το οποίο είναι πλέον και σε ψηφιακή μορφή. Το ψηφιακό περιοδικό αποστέλλεται σε 150.000 παραλήπτες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Το «Ην-Ων» ιδρύθηκε το 2008 από μία ομάδα επαγγελματιών δημοσιογράφων και τεχνικών.
Το περιοδικό περιέχει ένα μείγμα κειμένων για τις επιχειρήσεις και τον πολιτισμό, για τη διαχείριση τους και για την ανάπτυξη της τεχνολογίας. Στις περισσότερες φορές για κάθε περίπτωση, η επεξεργασία αυτών των θεμάτων είναι διαφορετική.
Το επίκεντρο του κοινού βρίσκεται αντιμέτωπο με την αλλαγή, την ανάπτυξη ενός οράματος και την ενεργοποίηση στρατηγικών σχεδίων των εταιριών και του κρητικού πολιτισμού.
Έτσι, το συντακτικό περιεχόμενο εστιάζεται επάνω στο μέλλον. Καταγράφει τα γεγονότα και παρέχει ιστορικό υπόβαθρο με απεριόριστες πηγές πληροφοριών.
Ο τίτλος του περιοδικού σημαίνει αρχή και τέλος και αυτό ταιριάζει με την εικόνα του νέου περιοδικού, όπου μέσα από τις σελίδες του θα δείχνει νέα επιχειρηματικά προγράμματα από την αρχή έως το τέλος τους στους ιδιοκτήτες των εταιριών.
Γιατί η Κρήτη;
Ο δείκτης παραγωγικότητας, του ποσοστού της Κρήτης συμπίπτει απόλυτα με τον γενικό Μέσο Όρο όλης της χώρας.
Η Κρήτη διαθέτει Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο, αλλά και ένα από τα καλύτερα ερευνητικά κέντρα – όχι μόνον σε εθνικό – αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Είναι το Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας, το οποίο πρέπει να τονίσουμε ότι, συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξή της και στην αναγνώριση της χώρας σε διεθνές επίπεδο.
Ποια ανάγκη καλύπτει το Ην-Ων;
Σήμερα στην Κρήτη υπάρχουν πάνω από 40.000 μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις, ανάμεσα τους μερικές από τις οποίες είναι οι μεγαλύτερες της χώρας. Χιλιάδες επιχειρηματίες και στελέχη απασχολούνται στην διοίκηση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Οι παραπάνω παράγοντες ζητάνε πληροφορίες και γνώσεις που θα τους βοηθήσουν να υλοποιήσουν τις νέες ιδέες, να μπουν σε καινούριες αγορές, να αξιοποιήσουν επενδυτικές ευκαιρίες.