«Post Insurance» νέα Ασφαλιστική Εταιρία

7ο Τεύχος Ην-Ων

Αλλάζει ο ασφαλιστικός χάρτης της Ελλάδος με την δημιουργία   της νέας ανώνυμου θυγατρικής εταιρείας, Post Insurance Brokerage S.A., από την TT Hellenic Postbank-Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία.
H σύσταση της νέας θυγατρικής και η επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ του ΤΤ και των ΕΛΤΑ, σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, καθώς συνεχώς επεκτείνεται και διεκδικεί νέα μερίδια αγοράς, δημιουργώντας νέα εταιρικά οχήματα που τo καθιστούν πλέον όμιλο.
Για την κάλυψη του κενού εσόδων από προμήθειες στο χώρο των ασφαλειών, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο  έλαβε τη στρατηγική απόφαση να συστήσει τη μεσιτική – ασφαλιστική εταιρεία Post Insurance σε συνεργασία με τα ΕΛ.ΤΑ, με σκοπό τη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων από το δίκτυο ΤΤ και ΕΛ.ΤΑ.
Το Δεκέμβριο του 2008 τα Διοικητικά Συμβούλια των δύο οργανισμών αποφάσισαν από κοινού τη σύσταση μεσιτικής εταιρείας ασφαλίσεων, ενώ στις αρχές Ιουλίου υπογράφηκε το καταστατικό λειτουργίας της, μεταξύ του Προέδρου του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, κ. Άγγελου Φιλιππίδη και του Διευθύνοντος Σύμβουλου των ΕΛΤΑ, κ. Σταμάτη Μαύρου. Ειδικότερα, το ΤΤ συμμετέχει κατά 50% συν 1 μετοχή και τα ΕΛΤΑ με το υπόλοιπο ποσοστό.
Η νεοσυσταθείσα μεσιτική-ασφαλιστική Post Insurance Brokerage SA, η οποία ιδρύθηκε με σκοπό τη διάθεση ασφαλιστικών προϊόντων από το ευρύ δίκτυο καταστημάτων των δύο οργανισμών, διαθέτει branded προϊόντα απλά και κατανοητά σε ανταγωνιστικές τιμές, σε συνεργασία με τις σημαντικότερες ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε σε καμία περίπτωση να μην τίθεται σε αμφισβήτηση η αξιοπιστία τους.
Πρόκειται για τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα (ασφάλειες ζωής και κατοικίας για τα στεγαστικά δάνεια, ασφάλειες ζωής & ανεργίας για τα καταναλωτικά δάνεια, ασφάλειες προστασίας αγορών για πιστωτικές κάρτες) καθώς και παραδοσιακά ασφαλιστικά προϊόντα, όπως ασφάλειες αυτοκινήτου, συνταξιοδοτικά ασφαλιστικά προγράμματα, που σκοπό έχουν την κάλυψη του κενού παροχής ασφαλιστικών υπηρεσιών του ΤΤ, αυξάνοντας την κερδοφορία και ικανοποιώντας μεγαλύτερο εύρος των αναγκών των πελατών του.
Πρόθεση των δυο εταίρων είναι να καλυφθεί όλη η γκάμα των ασφαλιστικών προϊόντων, που διαθέτει η αγορά και που ζητούν οι πελάτες, με τα προϊόντα της νέας εταιρείας. Τα προϊόντα αυτά ξεκινούν από τα πιο απλά και κατανοητά προγράμματα, τα οποία ο πελάτης μπορεί να προμηθευτεί με απλές διαδικασίες έκδοσης και με μία μόνο επίσκεψή του σε οποιοδήποτε κατάστημα, προκειμένου να διευκολύνεται η συναλλαγή, ενώ μπορούν επίσης να εμπλουτιστούν, με σύγχρονα επικουρικά προγράμματα.
Εκτός από τα παραπάνω προϊόντα, που αφορούν στο σύνολο του καταναλωτικού κοινού και τα οποία αναμένεται να διατεθούν ως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, πρόκειται άμεσα να δημιουργηθούν ειδικά εκπτωτικά προϊόντα, τα οποία θα προορίζονται για το προσωπικό των δύο οργανισμών.
Αναφορικά με τη στελέχωσή της, στις 20 Ιουνίου πραγματοποιήθηκαν οι εξετάσεις, με τις οποίες πιστοποιήθηκε το προσωπικό και των δυο οργανισμών. Μέχρι στιγμής έχουν εκπαιδευθεί και πιστοποιηθεί περίπου190 άτομα από την πλευρά του ΤΤ και άλλα 80 από τα ΕΛΤΑ. Έτσι, από το Σεπτέμβρη ξεκινά και η εκπαίδευση των πωλητών, πάνω στα προϊόντα, ώστε – σταδιακά – να ξεκινήσει εκείνη τη χρονική περίοδο και η διάθεσή τους από τους υπαλλήλους όλων των καταστημάτων, στο σύνολο του δικτύου.
Με την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας που έχει συνάψει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο με τα ΕΛΤΑ έως το 2021 και με την παγίωσή της μέσω της ίδρυσης της νέας θυγατρικής, αξιοποιείται το ευρύτατο δίκτυο των δύο οργανισμών αναδεικνύοντας την Post Insurance στην πρώτη ίσως δύναμη στην Ελλάδα ως φορέα τραπεζικών και ασφαλιστικών εργασιών με 985 σημεία διάθεσης σε όλη τη χώρα, κερδίζοντας έτσι το  συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Στόχος  είναι να διασυνδεθεί σταδιακά όλο το δίκτυο, δηλαδή τα 840 καταστήματα των ΕΛΤΑ, που μαζί με τα 145 του ΤΤ, θα φτάσουν συνολικά στα 985 σημεία διάθεσης σε όλη τη χώρα.

Επιστροφή στο 7ο Τεύχος Ην-Ων