«Η Ελληνική Εταιρεία Αγορών «ΕΛ.ΕΤ.Α. ΑΕ» λειτουργεί στον χώρο του λιανεμπορίου από το 1998. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησε ισχύ καταλαμβάνοντας μια περίοπτη θέση, τόσο στην εκτίμηση των μελών της όσο και στην εμπιστοσύνη και το σεβασμό των προμηθευτών της. Σήμερα, ο Όμιλος ΕΛ.ΕΤ.Α. έχει ξεπεράσει τις 395 επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ με δυναμικό 592 καταστημάτων τα οποία συνεχώς αυξάνονται. Ο Όμιλος δημιουργήθηκε προκειμένου να στηρίξει τα Ελληνικά καταστήματα σούπερ μάρκετ στην προσπάθεια τους να αντιμετωπίσουν μια άκρως ανταγωνιστική αγορά» υπογράμμισε ο Γενικός διευθυντής της εταιρίας «Prοtοη» Χρήστος Πούρης.
Στην συνέχεια ανέφερε «Γι’ αυτόν το λόγο, δημιουργήθηκε και κτίζεται μια ενιαία αλυσίδα καταστημάτων με την επωνυμία «Prοtοn». Το εμπορικό σήμα «Prοtοn» έχει κτιστεί με γνώμονα την 100% ελληνική ταυτότητα των καταστημάτων. Μέχρι στιγμής το 28% των σούπερ μάρκετ του Ομίλου έχει ανακαινισθεί και διαμορφωθεί στα πρότυπα «Prοtοn».
Ορόσημο στην ιστορία του Ομίλου ΕΛ.ΕΤ.Α. αποτελεί, αδιαμφισβήτητα, η δημιουργία κεντρικών αποθηκών. Με την έναρξη της λειτουργίας τους, τον Αύγουστο του 2006, είχαμε ταυτόχρονα και την κατακόρυφη άνοδο της ανάπτυξης των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας «Prοtοn».
Οι Κεντρικές μας αποθήκες βρίσκονται στον Ασπρόπυργο Αττικής, με χωρητικότητα 12.000 τ.μ. και καλύπτουν τη διανομή σε όλη την Ελλάδα.
Με την έναρξη λειτουργίας των κεντρικών αποθηκών:
• Αναπτύξαμε ενιαίο μηχανογραφικό σύστημα παραγγελιοληψίας για όλα τα μέλη.
• Επιλύσαμε παλαιότερα προβλήματα αδυναμίας προμηθευτών για πανελλαδική διανομή των προϊόντων «Prοtοn».
• Αναπτύξαμε ακόμα περισσότερους κωδικούς «Prοtοn» και νέες οικογένειες προϊόντων «Prοtοn».
• Αναπτύξαμε τη διακίνηση όχι μόνο ενός ισχυρού κωδικολογίου «Prοtοn» αλλά χρόνο με το χρόνο τον εμπλουτισμό τους με επώνυμα προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
• Μας δόθηκε η δυνατότητα να προσφέρουμε στα μέλη μας συχνές προσφορές που διακινούνται κεντρικά πλέον για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των μελών μας αλλά και την επίτευξη χαμηλότερων τιμών.
• Υποστηρίζουμε συνεχώς τις τηλεοπτικές προσφορές μας με εξαιρετικά χαμηλές τιμές.
• Ήδη, από το τέλος του 2012, εκτός του ξηρού φορτίου, έχει ξεκινήσει και η διανομή τυροκομικών προϊόντων μέσω της κεντρικής αποθήκης.
Για να αποδώσουν καρπούς όλα αυτά, έγινε πραγματικότητα η χάραξη και η τήρηση μιας κοινής εμπορικής προσέγγισης, η οποία δεν περιορίζεται απλά και μόνο στο κλείσιμο των επωφελών εμπορικών συμφωνιών.
Η εμπορική προσέγγιση εκφράζεται μέσα από τις πολλαπλές δραστηριότητες, που στηρίζουν τα μέλη μας:
1. Ομοιομορφία των καταστημάτων μας.
2. Συνεχής δημιουργία νέων προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας με την επωνυμία «Prοtοn».
3. Διαφήμιση.
4. Εφαρμογή οργανωμένων προωθητικών ενεργειών, εντός και εκτός των καταστημάτων όπως:
– Έκδοση διαφημιστικών φυλλαδίων προσφορών 10 φορές τον χρόνο
– Πολυτελής έκδοση περιοδικού ποικίλης ύλης για όλη την οικογένεια 5 φορές τον χρόνο
– Εκπτωτικά κουπόνια στο 3μηνιαίο περιοδικό «ΡRΟΤΙΜΩ»
– 2 Φυλλάδια προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας
– Μονόφυλλο υπερπροσφορών τέσσερεις φορές τον χρόνο
– Τηλεοπτικά σποτ προσφορών επώνυμων, αλλά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων 16 εβδομάδες τον χρόνο
– Ντύσιμο βιτρινών καταστημάτων
– Παρουσία στα social media & στο διαδίκτυο.
Οι συνθήκες στην ελληνική αγορά έχουν αλλάξει δραματικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σήμερα είναι περισσότερο επιβεβλημένη η ανάγκη για στρατηγική αντιμετώπιση των τωρινών αλλά και των άμεσων μελλοντικών συνθηκών, με ταυτόχρονη κατεύθυνση και επικέντρωση στις ανάγκες του καταναλωτή.
Το 95% των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας «Prοtοn», παρασκευάζονται από ελληνικές εταιρείες, ενώ η ποιότητα τους διασφαλίζεται με συνεχείς αυστηρούς ελέγχους που πραγματοποιεί ο Όμιλος Αγορών ΕΛ.ΕΤ.Α. στους προμηθευτές των προϊόντων αυτών, σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.
Η άριστη ποιότητα των προϊόντων «Prοtοn» είναι εφάμιλλη, αν όχι καλύτερη των αντίστοιχων επώνυμων ελληνικών και εισαγόμενων προϊόντων, σε συνδυασμό με την απίστευτα οικονομική τους τιμή».