Αύξηση Ρώσων Τουριστών το 2014

21ο τεύχος Ην-Ων

Κατερίνα Μαμιδάκη
Στέλεχος της οικογένειας M HOTELS

«Στην αύξηση των Ρώσων τουριστών στοχεύουν για το 2014 οι εκπρόσωποι της εταιρίας M HOTELS» υπογράμμισε σε συνέντευξη που έδωσε στο «Ην-Ων» η Κατερίνα Μαμιδάκη η οποία ασχολείται με τις πωλήσεις και το Marketing των ξενοδοχείων M HOTELS.
Ερ. Ποια είναι η συμβολή της εταιρίας στην ανάπτυξη του τουρισμού στον Άγιο Νικόλαο;
Απ. Η M Hotels ξεκίνησε με την ίδρυση της ΕΡΜΗΣ Α.Ε, το 1969 στην περιοχή του Αγίου Νικολάου στην Κρήτη με την κατασκευή του ξενοδοχείου CORAL 3*+.
Στην συνέχεια προστέθηκε στην εταιρεία το ξενοδοχείο HERMES 4*+ το οποίο απέχει από το CORAL μόλις 50 μέτρα. Τον Αύγουστο του 2003 στην οικογένεια των M HOTELS προστέθηκαν άλλα δύο μέλη στην ίδια περιοχή της Κρήτης. Το Mirabello Beach 4*+ 176 δωματίων και το Mirabello Village 5* de luxe – 131 δωματίων τα οποία κατά τα έτη 2004 – 2005 ανακαινίστηκαν εκ θεμελίων δίνοντας μια νέα πνοή στην εταιρεία αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.
Από το 2004 μέχρι και το 2013 το Mirabello Beach & Village και από το 2010 έως το 2013 το ξενοδοχείο ΕΡΜΗΣ ήταν κάτω από την διαχείριση της ισπανικής εταιρείας IBEROSTAR HOTEL & RESORTS. Όπως φαίνεται συμβάλουμε τον τουρισμό της περιοχής εδώ και σαράντα περίπου χρόνια ανανεώνοντας τα προϊόντα μας συνεχώς.
Ερ. Ποιος ο νέος σχεδιασμός για την άνοδο του τουρισμού την τουριστική περίοδο του 2014;
Απ. Για το 2014 και για την επόμενη πενταετία ο σχεδιασμός για την άνοδο του τουρισμού είναι συγκεκριμένος. Στοχεύουμε περισσότερο στην αγορά της Ρωσίας και διατηρούμε τις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες με μεγάλους Tour Operator, οι οποίοι φέτος είχαν την καλύτερη απόδοση, παίρνοντας σαν μέτρο σύγκρισης το 2008 την τελευταία ίσως καλή χρονιά πριν την κρίση. Η καινούρια μας συνεργασία σαν διαχειρίστρια εταιρεία των ξενοδοχείων είναι η DESSOLE HOTELS & RESORTS.
Ερ. Πόσο συνέβαλε η γυναικεία αντιμετώπιση της Κατερίνας Μαμιδάκη στην άνοδο της τουριστικής μονάδας;
Απ. Είμαι πολύ επίμονη για κάποια πράγματα και συνάμα υπομονετική σε θέματα δυσνόητα προς τους άλλους στο πως θα ολοκληρωθεί η εικόνα των ξενοδοχείων προς τα έξω. Όλα όσα έγιναν, ας μην κρυβόμαστε, έγιναν συλλογικά. Δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ, τα πάντα οφείλονται στους ανθρώπους που εργάζονται τόσα χρόνια στα ξενοδοχεία, οι οποίοι δεν έχασαν το κουράγιο τους και την όρεξη για δουλειά ακόμα και στις δύσκολες στιγμές.
Ερ. Από ποιες χώρες ήρθαν τουρίστες;
Απ. Σχεδόν από όλο τον κόσμο, κύριες αγορές μας είναι η Αγγλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ρωσία, Σκανδιναβικές χώρες, Γαλλία.

Βιογραφικό
H Κατερίνα Μαμιδάκη ασχολείται με τις πωλήσεις και το Marketing των ξενοδοχείων περίπου εφτά χρόνια στην M HOTELS.
Γεννήθηκε το 1979 στη Θεσσαλονίκη, καταγωγή όμως από Κρήτη (από Χανιά και Ρέθυμνο).
Αποφοίτησε από τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΛΙΔΗ το 1997 και με πανελλήνιες την επόμενη χρονιά πέρασε στην Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αγίου Νικολάου, Κρήτης. Τελείωσε το 2001 και τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, αποφάσισε σε μια νύχτα, να δώσει κατακτήριες εξετάσεις και να κάνει το όνειρο της  πραγματικότητα να σπουδάσει  Διεθνείς, Ευρωπαϊκές, Οικονομικές και Πολιτικές Επιστήμες όπου αποφοίτησε στο 2006.
Η πρώτη της επαφή με την πραγματικότητα των ξενοδοχείων ήταν φυσικά στις πρακτικές αλλά μεγάλο σχολείο  ήταν το ELOUNDA BEACH από όπου ξεκίνησε και η επαγγελματική της σταδιοδρομία. Στην οικογένεια των M HOTELS εντάχθηκε το 2004 μετά από παρότρυνση του θείου της  και προέδρου του ομίλου Μαμιδάκη Κυριάκο, ο οποίος έχει ακόμα και σήμερα την άποψη ότι τα μέλη της οικογένειας όσα και να είναι, να εντάσσονται στον όμιλο των επιχειρήσεων του ανάλογα με τον τομέα των σπουδών τους. Έχει περάσει από όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου μέχρι που την κέρδισαν οι Πωλήσεις και το Marketing, η δημιουργική και hardcore πλευρά των ξενοδοχείων.
Γνωρίζει πέντε ξένες γλώσσες: Αγγλικά (επίπεδο First Certificate και Michigan Certificate of Proficiency), Γερμανικά και Ιταλικά (πολύ καλά), Γαλλικά και Ισπανικά (καλά).

Επιστροφή στο 21ο τεύχος Ην-Ων