Σχέδιο νόμου ίδρυσης Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Τέθηκε σε διαβούλευση το σχέδιο νόμου με το οποίο ιδρύεται το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής μετά από τη συγχώνευση των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά.
Σε ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας τονίζεται «Η ίδρυση του Πανεπιστημίου βασίζεται καταρχήν στην ακαδημαϊκή ποιότητα που έχουν πετύχει τα δύο Ιδρύματα, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα.
Στη διαδικασία ίδρυσης του νέου Πανεπιστημίου υιοθετήθηκε η προώθηση συνεργειών και η αποφυγή επικαλύψεων γνωστικών πεδίων.
Μέσα από αυτή την διαδικασία από τα 42 Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των δύο Ιδρυμάτων οδηγούμαστε σε ένα νέο Πανεπιστήμιο με 26 Τμήματα, με ισχυροποίηση των ακαδημαϊκών μονάδων και δημιουργία προοπτικών ισχυρής παρουσίας στον ελληνικό και διεθνή χώρο. Τα νέα Τμήματα θα έχουν νέο πρόγραμμα σπουδών και κάποια εξ αυτών θα θεραπεύουν νέα γνωστικά πεδία, που δεν υπάρχουν ακόμη στον χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, αλλά έχουν δείξει την μεγάλη δυναμική και την προοπτική τους στις εμπειρίες άλλων χωρών.
Ταυτόχρονα, λαμβάνεται μέριμνα, ώστε καμία εργαστηριακή ή κτηριακή επένδυση να μη χάσει τον ρόλο της και σε καμία περίπτωση να μη θιγεί το εργασιακό καθεστώς του προσωπικού των Ιδρυμάτων.
Επίσης με το νομοσχέδιο προωθούνται οι διαδικασίες για την ίδρυση των νέων διετών προγραμμάτων σπουδών εντός του Πανεπιστημίου, αλλά και γενικότερα στα ΑΕΙ, τα οποία προγράμματα θα παρέχουν προνομιακή πρόσβαση σε αποφοίτους ΕΠΑΛ και θα οδηγούν σε πιστοποιημένα διπλώματα του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων, δίνοντας ώθηση και αναβαθμίζοντας την μεταλυκειακή επαγγελματική εκπαίδευση.
Η επιτυχία του εγχειρήματος είναι ένα στοίχημα που θα κερδηθεί προς όφελος της Δυτικής Αττικής και της ελληνικής κοινωνίας γενικότερα. Αποτελεί αποφασιστική συμβολή στην ανάπτυξη των νέων ανθρώπων, με όλο το συμβολικό αλλά και πραγματικό φορτίο της δημιουργίας ενός φάρου εκπαίδευσης, μόρφωσης και πολιτισμού.
Πολιτική μας είναι να προχωρήσουμε σε εκείνα τα βήματα με τα οποία θα  κατοχυρωθεί η δημιουργία ενός Ενιαίου Χώρου Εκπαίδευσης και Έρευνας, με προτάσεις που έρχονται από τα ίδια τα Ιδρύματα, που έχουν ωριμάσει και έχουν δυνατότητες, όχι μόνον επιβίωσης, αλλά και νέας δυναμικής, ώστε τα ΑΕΙ να λειτουργήσουν με ισχυρή βάση και να μπορέσουν να φέρουν εις πέρας τους φιλόδοξους στόχους τους σε μία νέα εποχή.»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Written by