Εγκύκλιος κατανομής διαφημιστικής δαπάνης δημοσίου

Εγκύκλιο, εξέδωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των –υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής έτους 2018 των Υπουργείων και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Στην εγκύκλιο, που απεστάλη  σε Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και Δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, γίνονται οι εξής επισημάνσεις:
• Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).
• Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Written by