Ψηφιακή εξυπηρέτηση πολιτών

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση του πολίτη έχει ξεκινήσει και η Περιφέρεια Κρήτης είναι παρούσα στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τόνισε πριν από λίγο ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στη συνάντηση εργασίας στη Περιφέρεια όπου παρουσιάστηκαν οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες  της Περιφέρειας Κρήτης που παρέχονται στους πολίτες μέσω της νέας ιστοσελίδας www.crete.gov.gr. Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης στη σύντομη τοποθέτηση του προσκάλεσε τα στελέχη, εργαζόμενους της Περιφέρειας να γίνει η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση περισσότερο εξωστρεφής και αποτελεσματικότερη απέναντι στους πολίτες.
«Με την συνεργασία όλων θα έχουμε καλύτερα αποτελέσματα για την  εξυπηρέτηση των πολιτών και σας ευχαριστώ για την ανταπόκριση σας σε αυτή την προσπάθεια που κάνουμε, στην ψηφιακή-ηλεκτρονική μετάβαση που κάνουμε» ανέφερε ο Περιφερειάρχης απευθυνόμενος στα διευθυντικά στελέχη-εργαζόμενους της Περιφέρειας Κρήτης.
Στην ενημερωτική συνάντηση συμμετείχε επίσης ο νέος Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης στους τομείς Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, ο Εκτελεστικός Γραμματέας Νίκος Ραπτάκης, Διευθυντές υπηρεσιών, στελέχη της Περιφέρειας από τις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες καθώς επίσης και η ομάδα Διοίκησης έργου του στρατηγικού σχεδιασμού για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στη Περιφέρεια Κρήτης.
«Η νέα ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης δίνει στον πολίτη τη δυνατότητα να ενημερώνεται, να διαβουλεύεται, να παρεμβαίνει, φέρνοντας τον για μια ακόμη φορά κοντά και περισσότερο αποτελεσματικά στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση» αυτό ανέφερε από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κυριάκος Κώτσογλου, τονίζοντας, ότι, «Η ιστοσελίδα της Περιφέρειας Κρήτης είναι ίσως η πιο ανταποδοτική εφαρμογή των βασικών στόχων μας που δεν είναι άλλος από τη Διαφάνεια-Εξυπηρέτηση του Πολίτη – Αποτελεσματικότητα» Την ενημερωτική συνάντηση συντόνισε η «πληροφορικάριος» της Περιφέρειας Κρήτης-υπεύθυνη του έργου Μαρίνα Γαβριλάκη.
Βασικά θέματα στο «εργαστήριο καινοτομίας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης» (Regio Lab Crete) που παρουσιάστηκαν:
● Καλές πρακτικές υλοποίησης δράσεων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης  / opendata / opengov από φορείς
● Τι κάνει μια «έξυπνη» πόλη
● Δημόσιες ψηφιακές υποδομές και τοπική επιχειρηματικότητα – startups
● Αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων και υπηρεσιών της Περιφέρειας Κρήτης.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Written by