«Στόχος της ενημερωτικής μας καμπάνιας είναι να ενημερώσουμε σωστά τον Έλληνα καταναλωτή αλλά και να τον ευαισθητοποιήσουμε για τα προβλήματα της Αγοράς. Παράλληλα, στηρίζουμε τον Επαγγελματία και την παρουσία του στην Αγορά, σύμφωνα με τον ρόλο που πρέπει να επιτελεί το Επιμελητήριο μας στην κοινωνία μας και την Εθνική Οικονομία», τόνισε ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης, μιλώντας σε δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, στους οποίους παρουσίασε την διαφημιστική καμπάνια του ΕΕΘ, που άρχισε να «τρέχει» από αύριο 1η Νοεμβρίου.
«Σχεδιάσαμε προσεκτικά το πρόγραμμα διαφήμισης ήδη από το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τα Σωματεία μας, ενώ μ’ αυτό στηρίζουμε και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, εάν σκεφτεί κανείς και την κρίση και στον δικό τους τομέα», δήλωσε ο κ. Ζορπίδης.
Η μεγάλη αυτή καμπάνια, που θα κοστίσει συνολικά περί τα 50.000 ευρώ, περιλαμβάνει διαφημιστικά σποτ και καταχωρήσεις σε ραδιοσταθμούς της Θεσσαλονίκης και ενημερωτικές ιστοσελίδες. Με το πληροφοριακό αυτό υλικό οι καταναλωτές θα γνωρίσουν καλύτερα τα δικαιώματα τους αλλά και τις προοπτικές που έχουν όταν προτιμούν για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών τους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Την απόφαση πήρε στην συνεδρίαση του της 23ης Οκτωβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΕΘ. Τα διαφημιστικά σποτ έγιναν σε συνεργασία με τα Σωματεία, από τα οποία ζητήθηκε, ήδη από το καλοκαίρι, η άποψη τους για την ενημερωτική αιχμή που επιθυμούσαν να θέσουν.
Αυτά καλύπτουν τις εξής ενότητες:
– Τοπικές αγορές- στεγασμένο εμπόριο
– Ασφαλιστικές υπηρεσίες – εκβιαστικές πρακτικές Τραπεζών
– Συμβουλές για Αγορά κρέατος (κρεοπώλες)
– Προστασία από λαθρεμπόριο καπνού.
– Τουριστικές υπηρεσίες – οργανωμένα ταξίδια
– Υπηρεσίες μεσιτών ακινήτων
– Εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων – χρήση ζώνης ασφαλείας
– Προστασία από λαθραία καύσιμα
– Υπηρεσίες αισθητικών
– Φροντιστήρια εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών.
– Στάθμευση αυτοκινήτων.
– Θεσσαλονίκη- γαστρονομικός προορισμός.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ